Kom je met een Wajonguitkering eerder in aanmerking voor een huurwoning?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, waarom ook? Ouders met kinderen die na scheiding op straat staan krijgen veelal al geen urgentie meer. Anders is het als je begeleid wil wonen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou het zelfs ook nadelig kunnen zijn? Je kunt immers altijd herkeurd worden en ineens minder inkomen hebben waardoor je de huur niet meer kan betalen

Antwoorden (1)

Dat ligt er in mijn ogen helemaal aan waarom je een Wajong-uitkering ontvangt. Mogelijk kun je op grond van medische redenen urgentie krijgen, maar dat zul je toch echt met de woningbouwvereniging moeten bespreken.