Mag je zomaar een online loterij beginnen? Of zijn hier vergunningen voor nodig?

Als hier een vergunning voor nodig is, hoe groot is de kans dat je er een vergunning voor krijgt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
ronron1212
10 jaar geleden
Loterijen kan je niet zo maar houden de kans dat je daar op welke manier ook toestemming krijgt is 0.

Antwoorden (1)

Nihil op dit moment. Een loterij is een kansspel en op dit moment zijn alle online kansspelen in Nederland verboden.
Er zijn plannen om dit met ingang van januari 2015 te veranderen en tegen die tijd zullen de regels wel bekend zijn. Ga er maar vanuit dat het alleen mogelijk wordt voor goede doelen.
Computoon