Hoe krijg ik alsnog loonheffingskorting?

Ik heb aan het begin van het jaar nee ingevuld bij ''toepassen loonheffingskorting'' nu wil ik dit alsnog veranderen per 1 februari.
Hoe/waar moet ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K

Het beste antwoord

Doorgeven aan de salarisadministratie van de werkgever (de inhoudingsplichtige). Die heeft een formulier waarop je dat kunt doen. Zet ook de datum en je handtekening op dat formulier en dat was het. Vanaf de eerstvolgende verloning gaat hij er rekening mee houden. Je hebt er verder geen last van dat je het in januari niet hebt laten doen want als je straks aangifte Inkomstenbelasting gaat doen over 2014 (volgend jaar, voor 1 april) wordt dat helemaal rechtgetrokken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Per 1 februari veranderen gaat niet meer want die salarissen ziin al berekend rond deze tijd, of je moet bij een klein bedrijf werken met maar enkele werknemers die ze nu nog moet berekenen.
Computoon