als de spa de verkiezing wint hoe start ik dan een eigen coffeeshop ?

de spa gaat voor een legalisering van wiet stel ze winnen de verkiezingen hoe kan ik dan een coffeeshop opstarten ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zou je daar op wachten? Ga naar de Kamer van Koophamdel, die helpen je wel op weg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Let op dan keldert en stort de prijs in,een gram kost dan maar €1,-daar moet je dan nog belasting over betalen personeel huur enz. Omdat het half illigaal is daarom verdient het op dit moment zo goed!!!!

Antwoorden (1)

De N-VA staat volgens de peilingen op ruim 32%
De CD&V staat op 18,5%
De SP.A staat gelijk met Open VLD op 13,3% en zakt momenteel zelfs in de peilingen t.o.v. oktober 2013.
Het winnen van de verkiezingen zit er voor de SP.A niet in.
Bij de stemming over het amendement inzake legalisatie van de verkoop, het bezit en het gebruik van cannabis bleek zowat de helft van de congresaanwezigen voor te stemmen. De andere helft van de aanwezigen stemde tegen of onthield zich. Daardoor werd het amendement wel goedgekeurd maar tegen het advies van de partijtop in. Zelfs als de SP.A de verkiezingen zou winnen is het doorvoeren van het amendement twijfelachtig.
Momenteel wordt de kweek van één vrouwelijke cannabisplant voor eigen gebruik al gedoogd, als het bezit gelegaliseerd wordt, zal eigen kweek veel vaker voor gaan komen en de prijs van de Cannabis met het toegestane percentage THC sterk dalen. Het ligt dan waarschijnlijk in de supermarkt naast de sigaretten.
Wilt u toch een coffeeshop starten dan dient u zich als startende ondernemer in te schrijven bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO). Dat doet u ook via een erkend ondernemingsloket. Hier vraagt u een ondernemingsnummer aan.
U kan bij de Dienst Economie van de stad informatie opvragen over beschikbare panden. Een medewerker van de Dienst Economie raadpleegt dan de "Immodatabank" om na te gaan welke panden geschikt kunnen zijn voor de uitvoering van uw coffeeshop.