mag je je eigen bier mee nemen naar een sportvereniging

De vereniging heeft geen horeca verguning en verkoopt ook geen alcohol houdende drank. Het gaat om personen boven de 18

Toegevoegd na 3 dagen:
de vereniging heeft daar geen probleem mee

Toegevoegd na 3 dagen:
de vereniging heeft daar geen probleem mee

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit zal je bij de desbetreffende sportvereneging noeten overleggen

Het beste antwoord

zover ik weet zijn hier geen regels of wetten voor. zolang ze het zelf maar niet schenken als ze daar geen vergunning voor hebben. als je het zelf meenemeet en hun hebbn er geen probleem mee dan is er ook geen probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het was het enige antwoord dus de beste haha.
Bedankt Daphne.