Moet een bedrijf naast de telefoon tegenwoordig ook niet altijd via email te bereiken zijn?

IK heb geen vaste telefoonlijn en geen mobiel, als ik met een bedrijf of instantie iets op moet lossen moet dit dus via de mail. Echter heeft lang niet elk bedrijf of elke instantie een mailadres. Zijn bedrijven en instanties hier vandaag de dag nog steeds vrij in, of moeten ze de klant in deze kwestie wel degelijk beide mogelijkheden geven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
ronron1212
10 jaar geleden
Geen verplichting je kunt ze een brief sturen

Het beste antwoord

Daar bestaat geen enkele verplichting over,maar de zichzelf respecterende bedrijven zullen meestal wel een e-mail adres of contactpagina hebben.Ken er ook wel enkele waar dit inderdaad niet het geval is.
fremar