Ja dat kan als je vader er aan mee werkt want je moet een kopie van zijn paspoort of legetimatie mee sturen met het verzoek !!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, het Justitieel Documentatieregister is niet openbaar. Als iemand zijn straf heeft ondergaan, is het niet de bedoeling dat hij of zij daarna nog door anderen wordt geconfronteerd met zijn strafblad.

Je vader kan wel zelf zijn strafblad inzien op verzoek bij de rechtbank, maar ook hij kan geen kopie daarvan krijgen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Men mag alleen zijn eigen gegevens inzien, en niet die van anderen. Wie inzage krijgt, mag de gegevens met de hand overschrijven, maar niet fotokopiëren.