mag je infortmatie op een onwettige manier gekregen gebruiken in de rechtbank ??

Goedemiddag
Hierbij mijn volgende vraag ik ben bezig na 8 jaar mijn bewind voering stop te zetten ook aangezien ik schulden vrij ben en ik via een Budget beheer verder mijn financeele zaken verder op orde heb .Nu doet zich het volgende voor mijn bewindvoerder heeft informatie gekregen over mijn partner over zijn financeele toestand maar deze informatie is verkregen op een manier dat door toedoen van derde instantie is verkregen door de bewindvoerder maar deze informatie had deze instantie nooit i.v.m privacy regels mogen geven. dit is ook bevestigd door deze organisatie en excuses hiervoor
Mag mijn bewindvoerder deze informatie op deze wijze wegen gekregen deze informatie gebruiken bij de rechtbank om het stop zetten van mijn bewind voering tegen te gaan als argument????????

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Dat lijkt me buitengewoon onwaarschijnlijk: een rechter verwerpt onrechtmatig verkregen bewijs.