Zou iemand uit Amerika Timberland boots kunnen versturen naar Nederland als cadeau zonder extra kosten en problemen?

Alvast bedankt :)

Toegevoegd na 19 minuten:
met extra kosten bedoel ik invoerkosten ....en met problemen, problemen in de douane :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor niets gaat de zon op
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet waarom je ze perse uit amerika moet hebben. Maar ik weet wel dat er in den haag een timberland winkel zit. Misschien ook elders in nederland...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn ze daar veel goedkoper?!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of hebben ze daar modellen welke in de benelux niet verkrijgbaar zijn.

Antwoorden (1)

Vanaf 150 euro moet je altijd invoerrechten betalen,bereken gemakkelijk je invoerrechten op www.invoerrechten.nl
Dat is wat ik kon vinden
Wat je ook zou kunnen doen is de schoenen afzonderlijk van elkaar versturen met wat losse items erbij om de schijn te wekken dat ze je vergeten spullen nasturen.....

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry ik bedoelde www.invoercalculator.nl