Mag een kuisvrouw foto's maken van binnenshuis en derden toelaten zonder toestemming?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
derden is een ruim begrip. wie bedoel je daar precies mee?
heb je de dame aangesproken en gevraagd wat haar doel was van het maken van de foto's?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Normaal gezien zijn ze met 2 (werken met dienstencheques) , maar op een keer was maar 1kuisdame met haar zoon voor te kuisen. Ik heb haar de foto's niet zien maken, maar de baas van het bedrijf wist me dit te vertellen, omdat ons huis zogezegd niet genoeg was opgeruimd.

Antwoorden (1)

Nee, natuurlijk niet. Dat is reden voor ontslag op staande voet. Je laat iemand op basis van vertrouwen in jouw huis werken. Dat vertrouwen mag niet beschaamd worden. En dat doet zij wel als ze foto's van je huis maakt en vreemden binnen laat.
Amadea