Heb ik garantie op een reparatie van mijn scooter?

'Ik heb laatst mijn scooter weggebracht ter reparatie ik had een nieuwe voorband nodig en mijn scooter lekte bezine dus is er een nieuwe vlotter in gezet ik heb hiervoor een bedrag van 188 euro voor betaald maartoen ik met mijn scooter naar huis reed merkte ik dat de band langzaam leeg liep en dat mijn scooter veel bezine gebruikte en stotterig reed dus heb ik hem terug gebracht heb ik nu recht op enige garantie van de reparatie of zal ik moeten bij betalen?'

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
1K

Antwoorden (1)

Normaal gesproken heb je ongeveer 3 maanden garantie op een reparatie,maar natuurlijk niet als je een nieuwe band weer lek rijdt,tenzij je je scooter ophaagehaald hebt en je direct erna onderweg merkte dat je band langzaam leeg loopt.

Het stotteren is ook niet goed dus dit dient kosteloos hersteld te worden.

Toegevoegd na 45 seconden:
ophaagehaald= opgehaald