Waar kan ik een objectief deskundigenoordeel krijgen, wanneer ik niet tevreden ben met het werk van de tandarts?

Onlangs heb ik 2 porseleinen facings laten plaatsen. Het resultaat vind ik niet mooi en is ook niet wat wij hadden afgesproken.
Namelijk dat de mediaan lijn klopt, dat de lengte van mijn 2 voortanden even lang komen te staan als de lengte van mijn hoektanden en de stand van de facings staat schuin en de ene facing is breder dan de andere.

Wat zou ik moeten doen? De tandarts wil er niks meer aan doen. Moet ik een deskundigenoordeel laten vellen? Zo ja, bij wie zou ik dit moeten laten doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Het beste kun je even contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP): http://www.allesoverhetgebit.nl/tandartspraktijk/klachtenregeling-tandarts
Die geven adviezen over wat je het beste kunt doen en bij welke tandarts(en) je terecht kunt voor een second opinion. Alle informatie daarover vind je op onderstaande website.
Pieter2011