Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De Achmeatoren zomaar in te publiceren fictie laten voorkomen, zou dat sluikreclame zijn?

Je gebruikt ten slotte de naam Achmea, dus misschien houdt dat in dat Achmea je eerst zou moeten betalen voor je er wettelijke toestemming voor hebt? Zou trouwens wel stom zijn, want als Leeuwarden betrokken wordt dan kan de Achmeatoren ten slotte behoorlijk belangrijk zijn. Dus in die zin raad ik dat het gewoon mag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
590

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is juist anders om je mag niet zomaar fictie schrijven over een bedrijf ze zouden je in het ergste geval kunnen verbieden te publiceren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, oke, maar ik bedoel niet het schrijven van fictie over een bedrijf. Ik bedoel eigenlijk het schrijven van fictie over een toren die de naam van een bedrijf in zijn naam draagt. De verwijzing naar het bedrijf zelf hoeft er niet eens te zijn.
De Achmeatoren is denk ik wel het bekendste Nederlandse voorbeeld, dus daarom gebruik ik die in mijn vraag.
Iemand?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding