Verloopt je meettijd bij entree of andere wachtlijsten voor sociale woningen als je enkele jaren in het buitenland leefde?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
1.4K

Antwoorden (2)

Dat ligt eraan of je tijdens de duur van je inschrijving op hetzelfde adres ingeschreven bent blijven staan.
Is dit wel het geval,dan blijft je inschrijfduur bestaan.
Heb je jezelf op dat adres uit laten schrijven,dan ben je je inschrijfduur kwijt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je in het buitenland gewoond hebt voor meerdere jaren heb je ingeschreven gestaan in de gemeente waar je gewoond hebt.
Je kunt dus niet ook in Nederland ingeschreven hebben gestaan als inwoner van een gemeente.
Als je jaarlijks meer dan de helft van het jaar in het buitenland gewoond hebt zijn dus al je opgebouwde "rechten" vervallen en zul je van voor af aan moeten beginnen.