wat zijn de eisen voor het bouwen van een hut met bos hout touw en doeken?

Ik loop stage bij een speelpark en er is mij verteld dat op het moment dat er touw bij komt kijken dat de hut word gezien als speel toestel. En hij zou dan ook an die eisen moeten voldoen.
Klopt dit ? Zo ja wat is een alternatief.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Zodra een bouwsel op één of andere manier verankert wordt (touw, spijkers, schroeven of iets dergelijks) kan het als een bouwwerk of, zoals in dit geval, als speel object worden gezien en dien je daar vergunningen en veiligheidscertificaten voor te overhandigen.

Een hut bouwen in een speelpark valt dus niet mee, je kan wel een tent bouwen.