Mag ik sport poeder opsturen naar Turkije?

Ik heb sport poeder gekocht voor vriendlief, maar wil het opsturen via POSTNL. mag dat naar turkije toe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
wat is sportpoeder precies?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ehm, van die shakes, sport eiwit dinges maar in poedervorm? http://www.bikester.nl/fitness/supplementen/239802.html
Ritsuka
11 jaar geleden
Dat heet grwoon eiwitpoeder

Antwoorden (1)

De naam sportpoeder is natuurlijk onzin.
Je hebt het waarschijnlijk over die eiwitpoeders waar je drankjes van maakt.

Je mag poedermelk en speciale voeding voor medische doeleinden gewoon opsturen.
Daarbij gelden de volgende voorwaarden:
■De producten hoeven vóór consumptie niet te worden gekoeld.
■Het gaat om verpakte producten van een gedeponeerd handelsmerk.
■De verpakking is onaangebroken en onbeschadigd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry hoor dat ik even niet op 't juiste naam opkwam.. gelijk hele aanval hier. Maar goed, het is niet voor een medisch doeleinde natuurlijk, met die 3 punten heb ik/'t eitwitpoeder geen probleem mee.