Hoe verkrijgen pensioenoverzicht afdwingen?

Mijn pensioenfonds stuurt mij geen uniform pensioen overzicht.
Dit al naar enkele aanmaningen.
Volgens mijn werkgever zit ik bij dat pensioenfonds.

Op 12 december heb ik nogmaals een aanmaning verstuurd en ze in gebreke gesteld.
De gegevens zijn wel handig om te hebben bij een hypotheek aanvraag.
Misschien heb ik daar nu dus al schade van.

Ik woon in België en jan dus geen DigiD aanvragen om online te controleren.

Wat zijn de gerechtelijke stappen die ik kan beginnen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

"Begin 2013 start een proef met balies bij de gemeenten Den Haag, Echt-Susteren, Enschede, Maastricht, het Nederland Consulaat-Generaal in Antwerpen en een balie van de gemeente Haarlemmermeer op Schiphol. U hoeft geen klant te zijn van de SVB om een DigiD aan deze balies aan te vragen. Wel dient u in bezit te zijn van een Nederlands reisdocument en een burgerservicenummer. Als deze proef een succes wordt, zal deze dienstverlening bij meer gemeenten en consulaten worden aangeboden. Dit wordt in 2014 bekend."

Je woont in België, je kunt dus bij het Nederland Consulaat-Generaal in Antwerpen een DigiD aanvragen. Met een DigiD kun je via www.mijnoverheid.nl je pensioenoverzicht raadplegen.