Heb ik wat aan camera's als ik graffiti spuiters wil aangeven?

Er is nu voor de 2e keer graffiti op mijn eigendom gespoten en wil graag de daders aangeven. Doet de politie iets met de beelden? Heb gehoord dat ze alleen op heterdaad mogen oppakken.

11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Ja, natuurlijk heb je wat aan die beelden
die jij heb genomen met je camera.
Ga daar maar mee naar de politie om aangite te doen.
Want ander zouden ze het programma
Opsporing verzocht ook wel kunnen stoppen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rutge
11 jaar geleden
OV is meer met overvallen, berovingen en mishandelingen enz. Dat hoeft niet per se op heterdaad.
Ja en nee. Tuurlijk kan je aan de politie bewijzen dat het daadwerkelijk gebeurd is maar privé opnamen mogen niet als direct bewijs dienen.