Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik klagen indienen,over verkeersovertredingen?

Ik fiets bijna 6 jaar lang rond bij de regio rijnmond,ik heb heel veel keer gezien,dat automobilisten voorbij de voorrang verlenen,zoals bij de zebrapad en kruispunten,rotonde hun rijden als in het wedstrijden en de snelheid ik geloofd is boven
30 km per uur.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
744

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

bij de politie kan jij klagen.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Je kunt hier melding van maken bij de politie, maar doe het ook bij de betreffende gemeente waar het hier om gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou eens bij de gemeente aan kunnen kloppen en een aantal van die situaties bij hen voorleggen. Wellicht dat gemeentelijke handhavers dan eens een kijkje ter plaatse kunnen gaan nemen. Het moet dan wel gaan om situaties die vaker dan eens plaatsvinden. Anders wordt het een heel moeilijk verhaal, niet alle overtredingen zijn immers aan te pakken.

Als het gaat om een situatie waarin bijvoorbeeld stelselmatig te hard gereden wordt, dan heb je wel de kans dat de gemeente het nader gaat onderzoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding