Tot welke datum loopt mijn wia door?

Ik ben geboren 6-8-1950 reeds 15 jaar 80-100% wao-wia,

ivm het wao gat
Wanneer gaat mijn aow in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
ItisILeClerc
11 jaar geleden
06-11-2015 gaat je AOW in volgens http://www.svb.nl/int/nl/aow/wat_is_de_aow/wie_krijgt_aow/wat_is_aow_leeftijd/

Antwoorden (2)

September 2015 stopt je wia uitkering en start je wao.

Toegevoegd na 26 minuten:
WAO moet natuurlijk AOW zijn, sorry.

Toegevoegd na 13 uur:
Je WIA uitkering loopt door tot je AOW begint, je zit dus geen dag zonder uitkering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk bedoel je AOW ipv WAO ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, stom van mij, ik zal het veranderen, bedankt.
Volgens de informatie van de Rijksoverheid ligt het meetpunt van uw geboortedatum na 31 oktober 1949 en voor 1 oktober 1950. Volgens het staatje wordt de AOW dan in 2015 uitgekeerd maar wel 3 maanden na uw 65ste verjaardag, dus in november.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik het goed begrijp loopt een uitkering wel door tot de datum waarop de AOW begint .