Wat zijn de geluidsgrenzen binnen een huis?

Ik heb geluidsoverlast van mijn buurman maar woon op kamers en heb als muur een gipsplaten wand aangezien mijn buurman in hetzelfde huis woont, wat voor geluidsgrenzen moeten hier worden aangehouden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Als jij overlast ondervindt dan vraag je of de buurman bij jouw komt luisteren. Lukt dat niet dan kan je daarvoor de politie belleen. Zij moeten ook zelf de overlast vaststellen. Zijn ze het met ke eens dan volgt 1. Een waarschuwing dan 2. Bekeuring dan 3. In beslagname apparatuur. Dit is zo,n beetje de gang van zaken. Er staan dus niet een max aan decibels voor per appartement.