Ben je strafbaar als een minderjarige je binnen laat in het huis van de ouders terwijl jullie een contact 'verbod' hebben?

Ik (24) ben over de vloer gekomen bij een meisje (17). De ouders van dit meisje verbieden contact tussen haar en mij totdat zij haar gedrag verbeterd.
Nu ben ik langs gekomen bij een van de ouders terwijl die niet aanwezig waren.
toen kwam ik er achter dat er camera's stonden.
Nu is mijn vraag kunnen zij aangifte doen en wat zijn de gevolgen daarvan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als er echt een contactverbod door de rechter is opgelegd, dan ben je strafbaar. Indien dat niet het geval is, dan is het niet jouw probleem.

Alleen als je een officiële contact Verbod hebt gekregen . Verder heb je niet ingebroken en kwaad gedaan. Hier kunnen de ouders niks mee .. Moeten eerst bewijs hebben dat je of stalkt of vernield of iemand pijn wil doen, voordat de politie werk er van maakt.. En zij staat op dat woon adres ingeschreven en zei valt onder haar ouders verantwoording, en daar valen ze duidelijk in ... Succes

"kunnen zij aangifte doen" Ja zeker kunnen zij dat.. "wat zijn de gevolgen" Dat is aan de Officier van Justitie. Dat is het antwoord maar.. Jij zegt dit: " De ouders van dit meisje verbieden contact tussen haar en mij totdat zij haar gedrag verbeterd.".. Daar in blijkt dat de ouders niets tegen jou hebben maar dat het aan hun dochter ligt.. Dus ik zou niet weten waarom zij een aangifte zullen doen tegen jou... Het is immers de dochter die nogmaals laat zien dat haar gedrag niet correct is..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100