Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn gekochte spullen bij bv. dixons ook inruilen bij andere dixon winkels?

aangezien mijn ipod touch 4g home button soms niet reageert wil ik deze graag eens na laten kijken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
686
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor jullie antwoorden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Geachte ‘ccpro’

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw Ipod Touch af en toe niet reageert.

U kunt uw IPod altijd in één van onze 150 filialen ter reparatie/onderzoek aanbieden. U bent dus niet gebonden aan het filiaal waar u een Dixons product heeft aangeschaft.

Mocht u nog vragen en/of onduidelijkheden hebben kunt u e-mailen naar info@dixons.nl t.a.v. Goeievraag.nl

Met vriendelijke groet,

R. Verschuren
Dixons Nederland
Active Care Team
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mijn ervaring is dat dit over het algemeen bij dit soort keten-winkels geen probleem is. Ze hebben immers allemaal dezelfde producten die allemaal uit hetzelfde magazijn komen dus in principe zou het niet uit moeten maken uit welke winkel het product komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan. Ik heb het zelf ook een keer gedaan en toen lukte het ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat verschilt per winkelketen, of ze werken met filialen of franchisers. Een bedrijf met filialen heeft één eigenaar, en dus maakt het voor hun qua kosten niet uit bij wie je komt. Een franchiser is zelf eigenaar van één winkel, dus dan is het een ander verhaal. Vaak kun je het beste even bellen, dat kom je niet voor niets.
Wel moet je altijd een betaalbewijs hebben (kassabon).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding