Zijn er ook All-Inclusive advocaten?

Ik bedoel dus of er advocaten zijn die een zaak aannemen tegen een vaste prijs?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die van de Zwarte Kip hebben altijd een vaste prijs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Houd er wel rekening mee dat wanneer je werkt voor een vaste prijs er geen reden is voor een advocaat om er meer tijd in te steken wanneer dat nodig. Je kosten staan vast vooraf, maar de hoeveelheid tijd die voor een oplossing gebruikt wordt ook.

Het beste antwoord

Ja deze. Durdu c.s advocaat
http://www.durducs.nl/tarieven.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, die zijn er wel.
Maar dan alleen voor standaardprocedures zoals een bijv. een echtscheiding zonder kinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens op google onder de zoekopdracht: no cure no pay.
Let wel goed op de kleine lettertjes zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
no cure no pay is een totaal ander systeem dan all-inclusive. Bij no cure no pay betaal je niet als bijvoorbeeld de advocaat de zaak niet wint. Wint hij wel, dan betaal je zijn tarief, bijvoorbeeld een uurtarief, en/of een percentage van het geld dat je succesvol hebt geclaimd van de tegenpartij. Bij all-inclusive spreek je één bedrag af, en weet je dus waar je aan toe bent. Als de advocaat meer uren in je zaak moet steken, hoef je daar niet voor bij te betalen.
No cure no pay advocaten. Maar inderdaad dat zijn ook soms van die schoffies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mogelijk, er zijn echter ook advocaten die op no cure no pay basis werken.
Zij ontvangen dan een percentage van de claim bij winst.
De orde van advocaten is-naar ik begrepen heb- hier niet gelukkig mee.
Toch zou een beetje marktwerking in deze branche geen kwaad kunnen.