Dat ligt aan de verzekeringsmaatschappij waar je hem afgesloten hebt. Dit doen ze om misbruik te voorkomen, maar ik vind het wel lang,hoor. Ik heb er ook een al enkele jaren en had hem al binnen een jaar nodig. Ze hebben toen perfect geholpen. Misschien omdat ik al jaren een goede klant van ze ben,want ik heb er al mijn verzekeringen lopen.( collectief). Misschien een tip als je juridische hulp per direct nodig hebt. Kijk eens op de site www. jurofoon.nl. Als het je wat lijkt, het kost 45 Euro per jaar en je kunt gratis bellen voor juridisch advies. Ik had laatst een geval waarin ik het niet eens was met de nachtdiensten die mijn man moet draaien en een collega die de boel verziekt. In mijn optie klopte er veel niet bij dit bedrijf. Heb gewoon eens gebeld (is toch gratis) en kreeg goed advies.Als het nodig was geweest hadden zij alles geregeld, de arbeidsinspectie ingeschakeld, de screening verzorgt enz. Gelukkig bleek dit na een goed gesprek niet nodig en is alles nu naar wens geregeld.