Ik heb een half jaar contract bij Strato en ik ga hun blokkeren bij de bank, heeft dat gevolgen?

Ik heb een half jaar contract bij Strato voor een server, maar ik wil er vanaf, omdat ik er niks meer meedoet doordat ik het veel te druk hebt met mijn werk en ik heb gevraagd of het kon, maar ze zeiden pas over paar maanden en aangezien ze in Duitsland gevestigd zitten, hebben ze weinig met nederlandse wetgeving qua contracten te maken.. Klopt dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Het hangt ervan af waar jij voor getekend hebt; Heb je voor een half jaar getekend, dan kun je daar niet zonder consequenties onderuit. Je zult het halve jaar vol moeten maken. Bedrijven mogen dit soort contracten met je afsluiten, om zichzelf te beschermen tegen verlies van inkomsten. Ze moeten je er uiteraard wel op wijzen in het contract dat je tekent.

Dus het beste wat je kunt doen, is het contract erbij pakken en zien waar je voor getekend hebt.