Op mijn site is iemand aangemeld die valse paspoorten verkoopt etc. wat kan / moet ik doen?

Op mijn site heeft iemand zich aangemeld die valse paspoorten, rijbewijzen etc. Verkoopt wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe weet je dat deze persoon dit verkoopt als ik vragen mag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Identieke gegevens op mijn site ( forum ) En dan Domain checker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan heb je zeker iets om aan te tonen bij de politie idd. ff de info opslaan in je computer, betreffende info uitprinten en een bezoekje met deze info een bezoekje bij de politie afleggen.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
wat je moet doen hangt af van of je een paspoort nodig hebt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij niet te duur is : kopen zou ik zeggen!!

Antwoorden (3)

direct kontakt met de politie opnemen hiervoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is een site met .cc welk land is dat dan?
Ivana
11 jaar geleden
Dat maakt niet uit. Er bestaat een internationale opsporingsdienst voor dit soort zaken.
Ik zou een link van het aanbod doorgeven aan de plaatselijke politie. Dan heb jij je best gedaan en kunnen zij het uitzoeken.
Zij hebben de mogelijkheid om de adverteerder te achterhalen.
11 jaar geleden
je kan diegene een mailtje sturen dat je niet gediend bent van deze praktijken en dat je verplicht bent melding te maken als diegene hier mee door blijft gaan .
en verzoek daarom dringend maar vriendelijk het acount op te heffen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste wat je kan doen is eerst de politie contacteren. Indien zij een onderzoek doen kunnen ze zijn identiteit misschien achterhalen. Indien de politie er niets mee doet zou ik gewoon de account van de persoon blokkeren of verwijderen. Die bevoegdheid heb je normaal als eigenaar van de website. succes