"De NABV (Nederlandse Airsoft Belangen Vereniging) is momenteel bezig met acties om airsoft te legaliseren in Nederland. Dit heeft ertoe geleid dat er een petitie is gestart en er Kamervragen over Airsoft zijn gesteld, de Minister heeft echter laten weten geen intentie te hebben om de wapenwet aan te passen."

En wat mij betreft, blijft dit zo. Je moet er niet aan denken dat met een realistisch ogend wapen een winkel wordt overvallen. Het zal niet de eerste keer zijn.
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze zijn Wel bezig met airsoft in de vorm van de sport, niet dat je thuis die wapens hebt.