hallo, mag je geld uit het buitenland bestellen en dan via de post ontvangen ??? ik heb een buitlandse valuta besteld alleen moet ik nu aangeven wat e

Toegevoegd na 13 minuten:
Aanvulling op de vraag.

Ik heb namelijk een buitenlandse irakeese dinar valuta besteld voor ongeveer 4000 euro dit is besteld bij een buitenlands valuta trade bedrijf. Alleen nu heb ik een brief gekregen van postnl dat ik moet inklaren wat de inhoud van het pakketje is en de waarde daarvan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Tot op bepaalde limieten mag dat volgens mij (geloof met een maximale tegenwaarde van €10.000).
Ik zou het alleen niet doen omdat ik daar de post niet voldoende vertrouw. Je zou ook bij een gwk vreemd geld kunnen bestellen bij een groot treinstation.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat mag wel tot een bepaald bedrag hoe hoog verschild per valuta. maar waarom buitenlandse valuta per post ontvangen. Bij de bank kan je het ook bestellen of ga naar een grenswisselkantoor.

Toegevoegd na 8 minuten:
ja dan zul je daar dus naar toe moeten.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zal per post moeten gebeuren maar omdat ze de valuta niet bij het wisselkantoor kan halen zouden ze wel eens moeilijk kunnen gaan doen schat ik