Kan iemand mij vertellen of ik recht van controle hebt voor na het geven van een opdracht ?

Heb een advertentie geplaatst in een blad dat in ziekenhuizen zou verschijnen.Denk dat ik ben opgelicht.Maar kan ik eisen dat ik de namen van de betreffende zieken huizen aan mij worden getoond ter controle?Zo ja hoe zou ik dat dan kunnen aanpakken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik eens op de link om te kijken of het bedrijf er tussen staat Bronnen:
- http://www.fraudemeldpunt.nl/home

Antwoorden (1)

Als je in een blad of krant en advertentie hebt geplaatst, is het gangbaar dat je een exemplaar als bewijs van plaatsing krijgt toegestuurd. Je kunt hier dus om vragen.
Kunnen ze dit niet aan je toesturen, dan kan je er van uit gaan dat er iets mis is.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord .Maar daar zit hem nu juist de kneep.Ik heb keurig een magazine opgestuurd gekregen.Echter wil ik controleren of het magazine WEL bij de ziekenhuizen zijn verspreid ? Maar de ziekenhuizen waar het om zou gaan willen ze niet vrijgeven dus kan ik het niet controleren.
Ivana
11 jaar geleden
Dat stinkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk al, wat ruik ik?
Ivana
11 jaar geleden
Precies, je betaald uiteindelijk niet om iets geprint te krijgen, maar om het onder de aandacht te brengen van je doelgroep. Daar mag je bewijzen van eisen.
Ivana
11 jaar geleden
je betaalt....