Is de XBOX 360 points generator strafbaar?

Ik wil graag de XBOX 360 points generator downloaden, maar ik wil eerst weten of het strafbaar is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Ja, uiteraard is dat strafbaar.

Het is namelijk het niet legaal verkrijgen van virtueel geld/points.

En neem maar van mij aan dat al die generators allemaal nep zijn en er alleen voor bedoeld zijn om virussen en spyware te krijgen op je computer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet welke points generator je bedoelt, die voor gamerpoints of microsoft points? Voor de gamerpoints bestaan er wel programma's om je score te verhogen, maar voor de microsoft points bestaat dat niet, daar kan je alleen aan komen door het te kopen.