Is er ook een leeftijdsgrens aan vloei kopen?

Aangezien ik vloei kopen wel associeer aan roken, en onder de 16 mag je niet roken. Dus mag je dan wel vloei kopen?

Toegevoegd na 2 minuten:
*is er ook een leeftijdsgrens verbonden aan vloei kopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
10.8K

Antwoorden (2)

Ja hoor, vloetjes vallen niet onder de tabakswet....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij gewoon vertelt dat je vloeitjes nodig hebt om door luchtbelletjes verstopte klepjes van je blaasinstrument droog te maken dan kan je ze zonder problemen kopen. Alleen rookwaar mag pas vanaf 16 jaar verkocht worden. Maar vloeitjes kunnen ook voor diverse hobby's gebruikt worden!
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+