Waar vind ik alle wetten over het beheren van een website?

Dus wat er wel en niet op mag en waar je rekening mee moet houden ect.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (4)

Mijn advies is om naar de site van Arnoud Engelfriet te kijken. En ook op de website van zijn bedrijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij een website opbouwt waarbij je je eigen houdt aan de auteurswet heb je niets te vrezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Is dat echt het enige?
Dus je zou bij wijze van een haat website kunnen opzetten over ik noem maar wat Geert Wilders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk naar de site die de PVV omtrent de oost Europeanen heeft opgezet, mag toch ook terwijl deze door menigeen bestempeld wordt als zijnde een haatsite. Overigens dient men wel aan de gewone wetgeving te houden betreffende bedreigingen etc.
Kijk ook even op de disclaimer pagina, gebruiksrecht en copyright pagina's van de meest bekende websites...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag geen haat zaaien, aanzetten tot criminele activiteiten enz.
Dat valt niet speciaal onder website-wetten, maar gewoon onder algemene wetgeving.

Tevens moet je je aan de regels van de provider houden waar je de website gaat hosten.