hoe kun je van een rechtelijke machtiging afkomen wanneer vervalt deze onder welke omstandigheden?

wanneer je uitgeschreven bent bij een ziekenhuis om ergens anders ingeschreven te worden maar ontvlucht bent voordat dit gebeurd is en dus nergens ingeschreven staat ik heb mij laten vertellen dat bepaalde omstandigheden het mogelijk maken dat de rm vervalt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1K
ronron1212
12 jaar geleden
in een gewoon ziekenhuis?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in een psychiatrisch ziekenhuis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
theodbn,dus als betreffende persoon niet aanwezig is bij de rm zitting kan er geen rm worden uitgeschreven?zijn hier geen regels voor bepaald die dat indekken?

Antwoorden (2)

Je kunt weigeren om behandelt te worden en de behandeling laten beeindigen daardoor. Maar hier voor zijn wel regels. er zijn veel voorwaarden er regels aan een rm waarom is hij afgegeven en onder welke omstandigheden lees de brochure en kijk wat er bij jou van toepassing is
ronron1212
12 jaar geleden
Een rechtelijke machtiging is altijd afgegeven voor een bepaalde tijd, is de tijd verstreken en is het persoon waarvoor de machtiging is afgegeven niet opnieuw onderzocht mag de rechter geen nieuwe machtiging uitschrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zijn hier dan geen regels voor die dit indekken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De regelgeving is juist op deze manier om misbruik te voorkomen. De machtiginghouder dient er voor te zorgen dat hij het onderzoek kan (laten) uitvoeren.