Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je als je 16 bent bij Gal en Gal werken?

Met name Vullen alleen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me best raar om als je 16 bent aan iemand van 19 zijn id te vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij het vullen ......van de schappen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had eerder gereageerd met de opmerking "als je de naam goed schrijft misschien wel". Een moderator vond dit blijkbaar niet kunnen; ik zou grappen maken over spelfouten. Toch bedoelde ik het serieus. Als je solliciteert bij een bedrijf en je schrijft in je brief de naam van die firma verkeerd, dan kun je er zeker van zijn dat je niet aangenomen wordt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wettelijk mag dat ja, of Gal en Gal dat ook wil zal aan de betreffende Gal en Galbaas liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je mag als medewerker gewoon daar werken. Helaas zul je nooit aangenomen worden. De Gall en Gall verlangt namelijk wel enige kennis van dranken, en aangezien je het meeste al niet mag drinken.....
Ik zou er mijn zinnen dus niet op zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om vakkenvullen toch? Bij de AH hebben de vakkenvullers ook weinig kaas gegeten van vragen over bepaalde voedingsmiddelen maar ze weten tenminste wel waar het knoflookpoeder staat ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit klopt. Maar persoonlijk (en de gall en gall ook) verlang ik van een medewerker van een slijterij toch wel iets meer kennis dan een vakkenvuller.
Drank vergt immers veel kennis.
Ik ben bijvoorbeeld fan van single malt whisky als ik hierom vraag bij de gall en gall verlang ik ook dat mensen weten wat is en niet dat ze denken dat dit alcoholvrije whisky is.
En zo zijn er tal van voorbeelden zoals wijn en dergelijke. En nogmaals ik zeg niet dat het niet mag van de wet maar ik en ik denk menig klant verlangt wel op advies als ik ergens om vraag. Anders dan bij een supermarkt. Hier zijn mensen ook gericht naar een specifiek product. Bij een slijterij is dit anders daar vragen ze bijvoorbeeld om een lekker wijntje voor bij vis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk, Pelle.
Wettelijk is daar niks tegen, dus ligt het aan Gall en Gall.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding