Moet ik invoerrechten betalen ?

Ik heb een t-shirt gekocht in Amerika via paypal van 21 dollar met verzendkosten van 16 dollar moet ik nou invoerrechten betalen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Het aankoopbedrag is zo laag dat er geen invoerrechten hoeven worden af gedragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je hoeft geen douanerechten te betalen maar je moet wel omzetbelasting betalen als de waarde van het product en de verzendkosten tussen de €22 en €150 is en uit een niet-EU land komt.
zie bron voor meer informatie.