Waar vind ik een juridisch adviseur die mij bijstaat/adviseert op o.a. het gebied van bestuursrecht?

Ik ben een particulier dus graag iemand die kundig is en een redelijk, niet te duur, tarief hanteert.

Ik zoek iemand die mij juridisch bijstaat en voor mij opkomt, het bestuursrecht betreffende.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.4K

Het beste antwoord

In het bestuursrecht hoef je geen advocaat te zijn om te procederen, en er zijn best veel deskundigen die maar de helft rekenen van wat een advocaat kost.
Bovendien maak ik regelmatig advocaten mee die een zaak aannemen zonder daar verstand van te hebben.
En ook: advocaten beginnen vaak direct een kostbare, langslepende procedure, terwijl een goed gesprek met de wethouder al veel had kunnen oplossen. Om maar wat te noemen.
Helaas is dit niet het medium om je concreet iemand te adviseren (en ik weet niet in welk del van het land je woont), maar ik adviseer je te zoeken naar een juridisch adviesbureau, en niet primair naar een advocaat.
teusvh
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan moet je op zoek naar een advocaat.

Vraag in 2 minuten offertes aan bij meerdere advocaten uit je buurt.

Bespaar tijd en geld
Geheel gratis en vrijblijvend
Vergelijken in 3 simpele stappen
Direct op maat gemaakte offertes
Ontvang de beste aanbiedingen

http://advocaten-vergelijken.nl/1?gclid=CKq3zNLx9KwCFYVI3godP1ALSA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt naar het juridisch loket kunnen gaan net deze vraag. Zij hebben een doorwijsplicht als hun eigen juristen niet verder kunnen helpen.

Via onderstaande link kun je de bezoekersadressen vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf maak ik altijd gebruik van iemand die juridisch advies geeft. Probeer iemand te zoeken die ervaring heeft in jouw specifieke situatie, die is meer op de hoogte van de juridische vereisten voor jou.

Maar het blijf altijd lastig om precies de juiste juridisch adviseur te vinden. Zoek daarom altijd naar meerdere adviesbureaus!
7 maanden geleden