Dat is politie die zaken onderzoekt waar het gaat om prostitutie die wordt bedreven onder de dekmantel van een bedrijf. Dus bedrijven die er van buiten uitzien als een normale zaak, maar eigenlijk illegaal prostitutie bedrijven.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het is trouwens een onderdeel van het team Commerciele Zeden van de politie Utrecht.

Toegevoegd na 11 minuten:
Politie Midden en West Brabant heeft ook zo'n team, evenals de politie Haaglanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

die is er niet, hooguit een onderdeel van. Vaker zijn het teams die zich bezig houden met mensenhandel.