Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

Ja, tuurlijk mag dit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat mag van de wet. Denk maar bijvoorbeeld aan de kermis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wet beslist niet, alleen de wetgever.
dat mag gewoon hoor!
btw het is minderjarige geen miderjaarige
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
... Ik denk dat hij dat wel weet en dat het gewoon een typefout is. En het antwoord is ook al twee keer eerder gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beetje bijdehand
Het betreft geen tabak of alcohol, dus mag het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom het dan mag ontgaat me. Misschien weet Ytje het antwoord?
Wel een aansteker, geen vlammenwerper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraagsteller vraagt toch ook niet naar een vlammenwerper?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb je juist opgemerkt Ytje (Friese naam?), maar zoals je weet kun je met de jeugd niet voorzichtig genoeg zijn en moet je ze een beetje meer informatie geven dan waarom ze vragen.
Overigens als je consequent bezig wilt zijn op GV (een dagtaak) dien je de zelfde opmerking te maken bij het antwoord van trotsevaderland en nog enkele honderden andere. Dus aan de slag zou ik zo zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ytje is niet mijn echte naam. Maar ik stuurde de reactie niet omdat het zo is, maar meer om jou te walgen aangezien de reactie van jou naar het antwoord van PimSch.
Ik heb jou geen min gegeven hoor, zo flauw ben ik nou ook weer niet haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent nu duidelijk in je reactie en het zegt iets over je gevoelsleven als je walgt van iemand die een misschien flauwe, maar wel juiste reactie plaatst.
walgen:
Afkeer voelen
Afkeer hebben
Afkeer gevoelen
Afgrijzen
Balen
Een fysieke afkeer voelen
Een diepe afkeer voelen
Gruwelen
Gruwen
Hevige afkeer voelen
Arme vrienden en kennissen!
Nee, een minderjarige is niet handelingsbekwaam en mag geen rechtshandelingen sluiten zonder de toestemming van zijn wettelijke vertegenwoordigers. Als je die toestemming niet hebt, mag je het dus niet kopen als minderjarige.
Daarnaast kan een eigenaar van een winkel natuurlijk leeftijdsrestricties stellen, hij bepaalt zelf met wie hij zaken doet en met wie niet. (Principe van vrij ondernemerschap + je mag zelf bepalen met wie je zaken doet)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat mag niet, ik werk zelf als cassiere en ik mag niet eens lucifers verkopen aan minderjarige.
De hoofd van de cassieres heeft dat gezegt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding