mag een jurylid in het openbaar verschijnen, na zijn dagtaak als jurielid

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (4)

Een jurylid van een talentenjacht zeker.
Die moet ook gewoon zijn boodschappen kunnen halen of bij familie of vrienden op bezoek gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat mag..
het zijn gewoon mensen..
die leg je niet terug in een doosje..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat mag (spreek vanuit het strafrecht) hij of zij mag alleen met niemand over de zaak spreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt zeker Amerikaanse films gezien, waarin een jury
wordt opgesloten tot ze tot een unanieme uitspraak gekomen zijn.

Dat kennen wij in Nederland niet.

Anders weet ik niet wat voor jurylid je zou bedoelen.

Toegevoegd na 6 uur:
Die vraag heb je toch al gesteld?
http://www.goeievraag.nl/vraag/jurylid-openbaar-verschijnen-dagtaak-jurylid.93320