Mag je je eigen eten meenemen in een cinema?

Binnenkort ga ik naar een cinema event, en omdat het tamelijk lang gaat duren wil ik mijn eigen eten meenemen. Kan een cinema dit verbieden? Zeker als ik daar 8 uur ben, en de winkeltjes binnen sluiten om 12 uur en het nog 6 uur doorgaat?

Ik heb het over de Kinepolis in België.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
5.7K

Het beste antwoord

Ik neem ook altijd zelf iets mee naar de Kinepolis in Antwerpen omdat ik een bepaald dieet heb. Ik heb er nog nooit iets over gehoord dus als je het bescheiden houdt en t niet al te opvallend mee naar binnen neemt zal het geen probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik woon in belgie, en als ik etem mee neem moet ik het voor de film afgeven en mag ik het er na pas weer ophalen. Nee dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je mag geen eten mee naar binnen nemen, omdat de winkels er anders niks aan verdienen ook al zijn ze dan maar twee uurtjes open, heel gierig. Maar als je een winterjas hebt met grote zakken lijkt het mij geen probleem!