Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer je in India opgepakt wordt als verdachte van een misdrijf, waar ga je dan heen?

Uiteraard ga je pas naar de gevangenis wanneer je schuldig bent. Hebben ze in India ook zoiets al een huis van bewaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
809
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drugssmokkel van plan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stoute plannetjes?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Meteen de gevangenis in, ze zijn daar een stuk strenger dan hier In ons vertrouwd landje: bron @national geographic.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou daar inderdaad niet op al te veel genade rekenen. Ze zullen je wel gewoon in de gevangenis gooien. Misschien kun je een beetje voorkeur krijgen omdat je buitenlands bent, maar daar zou ik niet teveel op hopen, volgens mij heb je nog geluk als je een eerlijk proces krijgt.
Als je van plan bent een misdrijf te plegen in India, zou ik niet teveel National Geographic kijken, wordt je niet optimischer van.. :) Maar als je er benieuwd naar bent, kun je kijken naar "Locked Up Abroad"(op NG). Daarin zie je hoe Amerikaanse burgers het hebben gehad in "minder luxe" gevangenissen in het Midden-Oosten, Azië of Zuid-Amerika.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar het politiebureau waar je flink onderhanden wordt genomen met stokken en cricket bats.
Wat er dan nog van je over is wordt afgeleverd bij de gevangenis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een misdrijf pleegt, kun je je goed redden door met euro's de politieambtenaren te kopen! In India is alles te koop!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding