Wanneer je in India opgepakt wordt als verdachte van een misdrijf, waar ga je dan heen?

Uiteraard ga je pas naar de gevangenis wanneer je schuldig bent. Hebben ze in India ook zoiets al een huis van bewaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drugssmokkel van plan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stoute plannetjes?

Antwoorden (4)

Meteen de gevangenis in, ze zijn daar een stuk strenger dan hier In ons vertrouwd landje: bron @national geographic.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou daar inderdaad niet op al te veel genade rekenen. Ze zullen je wel gewoon in de gevangenis gooien. Misschien kun je een beetje voorkeur krijgen omdat je buitenlands bent, maar daar zou ik niet teveel op hopen, volgens mij heb je nog geluk als je een eerlijk proces krijgt.
Als je van plan bent een misdrijf te plegen in India, zou ik niet teveel National Geographic kijken, wordt je niet optimischer van.. :) Maar als je er benieuwd naar bent, kun je kijken naar "Locked Up Abroad"(op NG). Daarin zie je hoe Amerikaanse burgers het hebben gehad in "minder luxe" gevangenissen in het Midden-Oosten, Azië of Zuid-Amerika.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar het politiebureau waar je flink onderhanden wordt genomen met stokken en cricket bats.
Wat er dan nog van je over is wordt afgeleverd bij de gevangenis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een misdrijf pleegt, kun je je goed redden door met euro's de politieambtenaren te kopen! In India is alles te koop!