mijn neef heeft zijn auto op mijn naam gezet zonder mijn toestemming nu ben ik gesingnaleerd bij de de politie wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

U kunt aangifte doen wegens valsheid in geschrifte.Dan weet de politie en andere instantie`s bij eventuele calamiteiten/overtredingen ervan.
10 jaar geleden
Wat een fijne Neef heb jij ,hij gaat zomaar met jou indentiteitspapieren naar het postkantoor en zet een auto op jou naam zonder dat je erbij bent . Waarbij hij ook nog met jou handtekening ondertekent en vervolgens een misdaad begaat.
Jij wist en weet natuurlijk nergens van. Nu heb je een probleem want de politie zoekt je en je weet niet verder.
Omdat je natuurlijk onschuldig bent kun je gewoon naar de politie toegaan en aangift doen tegen je neef ,je weet waar hij zich normaal ophoudt en dat kun je de politie meedelen zodat deze je neef kunnen ophalen.
Omdat het zo'n fijne neef is kun je hem natuurlijk ook direkt meenemen naar het politiebureau in jou auto (hij staat op jou naam dus je hebt dan een auto van je neef gekregen)Deze bekent dan en alles is geregelt, het voordeel is dan ook dat de auto niet geparkeerd hoeft te staan bij het politiebureau wat meestal ook weer parkeergeld betalen zou betekenen.
succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is in ieder geval een prachtig en goed antwoord! Plus!
niko
10 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ voor dit antwoord op deze doorzichtige vraag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heerlijk licht (...) sarcasme en dan nog een duidelijk antwoord ook! plusje en een brede grijns
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook van mij plusje ... geef toe het kan niet altijd beginnen met .... een vriend van mij .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, prima en 'n knipoog! Plus!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
haha, schitterend. Dikke +