Dus als de verlichting van mijn fiets het niet (meer) doet, kan ik beter verder lopen om daar geen bekeuring voor te riskeren?

val ik, lopend met een fiets in de hand, onder de categorie voetgangers?

Zie verder http://www.goeievraag.nl/vraag/voetganger-verplicht-vorm-verlichting-dergelijks.256943

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Op beide vragen is het antwoord: ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+Hiermee kun je een leuk "trucje" uithalen als je over moet steken op een drukke weg als je op de fiets zit en er is ook een zebrapad, spring dan van je fiets en loop door op het zebrapad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet tegen oom agent zeggen: "Lopen heb ik ook al geprobeerd, maar het licht deed het dan nog steeds niet!"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx:) +