Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Rechtsbijstand helpt mij om vanuit NL een zaak te openen tegen een BE chirurg.Kan het zo zijn dat het BE rechtspraak voor problemen gaat zorgen?

Het gaat hier om een 2x mislukte borstvergroting die door dezelfde chirurg is uitgevoerd. Het blijkt dat ik 2 verschillende protheses heb en heb als indicatie baker 4 (kapselcontractie) gekregen. Kan het zo zijn, dat vanwege het Belgisch recht, mijn rechtsbijstand niets kan beginnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
591
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeioeioei......Bezint eer ge aan een goedkopere plastische operatie in het buitenland begint....en Belgie is hier helaas berucht om.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, zij steunen je en indien nodig financieel om een belgische advocaat in te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor je antwoord. De juriste gaf het alleen als probleem aan. Dat moet zij nog uitzoeken nadien zij contact heeft gehad met de advocaten in Belgie die daar advies over kan geven. Nu ben ik dus bang dat ik uiteindelijk geen poot heb om op te staan omdat je in feite een ''product'' over de grens hebt gekocht.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding