mag je met een golfkar over de openbare weg rijden zonder rijbewijs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
5.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, je mag met een golfkar het Fietspad op. Je moet 15 jaar zijn. Of in het jaar dat je 15 wordt

Antwoorden (3)

Antwoord is Nee.

Met een golfkar (golfwagen) mag u niet op de openbare weg rijden. Een golfkar voldoet niet aan de eisen van de Regeling voertuigen.

Rijden met een golfkar
Een golfkar is een elektrisch aangedreven wagen bestemd voor golfbanen. Met een golfkar mogen alleen caddies en golfspelers vervoerd worden op het golfterrein.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Nederland niet,

In Avalon, op Santa Catalina island, California, mag het wel! Ik kom er net vandaan en kan het iedereen aanraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag zo en zo niet zonder rijbewijs rijden in een gemotoriseerd voertuig.