Kan je hiervoor een straf krijgen?

Ik heb een progamma gemaakt maar daar zit een email bomber in.. Maar er staat wel bik dat alles op eien risico is.. Kan ik hier een straf voor krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Ja, je geeft mensen namelijk moedwillig een "wapen" in handen. Haal die functionaliteit er gewoon uit, het heeft geen enkel nut om zoiets te verspreiden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of het formeel strafbaar is en je er straf voor kan krijgen. Maar één ding weet ik wel. Als je jezelf al afvraagt of je er straf voor kunt krijgen, weet je ook al wel dat je niet goed bezig bent. Als ik bij wat ik doe, mezelf al die vraag stel, dan is dat al een aanwijzing dat ik er beter direct mee kan stoppen, of eigenlijk al helemaal niet aan te beginnen.