Kun je in Nederland ook een vrijstelling krijgen van werken en een uitkering krijgen tot een kind 4 jaar is?

In België kun je een uitkering van 250€/maand krijgen als je liever thuis blijft om voor je kind te zorgen, ongeacht of je partner een (ruim) inkomen heeft of niet. Is er een dergelijke regeling in Nederland bestaande?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Ik weet wel dat het kon bij alleenstaande moeders maar dat is sinds kort ook afgeschaft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee die bestaat in nederland niet.
ronron1212