kan ik een compensatie krijgen omdat er een oorwurm in mijn doos hagelslag zat / zit?

zie titel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
Amadea
12 jaar geleden
Zou het niet zo zijn dat het beest in jouw keukenkast (of tent?) zat en vervolgens in het pak is gekropen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan niet, het is altijd dicht geweest en we hebben geen last van een plaag ofzo

Antwoorden (2)

de doos opsturen naar het antwoordnummer op de doos, compleet met oorwurm, meestal krijg je dan een doos vol produkten kado, doe er ook een brief bij met je klacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, als de doos al open is kan je er Gwen compensatie voor krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
En hoeveel is dat dan, Gwen compensatie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kan ik weten dat er 1 inzit als hij dicht is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag bij de reactie!