Hoeveel marihuana planten mag je in Nederland in je tuin hebben volgens het gedoogbeleid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

in de documentaire "nederwiet" van teledoc van de ncrv van 25 april werd het wel verteld, vroeger werden 4 plantjes gedoogd, maar ik geloof dat er in de docu werd gezegd dat het nu niet meer mag (een agent zei dat dacht ik), of een aantal gram wel, ik weet het niet meer, je kunt ook gewoon de politie bellen en het vragen :-) maar de documentaire is hier in ieder geval te zien :
http://player.omroep.nl/?aflID=12431712

of anders deze pasten in je live-stream van je mediaplayer :
http://cgi.omroep.nl/legacy/player?/ceres/1/ncrv/rest/2011/NCRV_1433243/bb.20110425.asf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks voor de link naar die documentaire, ga dat zo dadelijk eens volledig bekijken.

Andere antwoorden (4)

4 stuks is maximale
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maximaal 5.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Officieel mag je ze niet hebben. Alle planten kunnen daarom ook in beslag worden genomen. T/m vijf planten wordt echter over het algemeen niet vervolgd. Tenzij het hele grote planten/ bomen zijn.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Officieel geen, maar tot 5 planten wordt gedoogd.